Mange lærarar synest det er krevjande å finne tekstar og oppgåver som passar lesekompetansen til alle elevane i ein klasse. Denne ressursen viser korleis ein kan arbeide med både avkoding og leseforståing på elevane sitt lesenivå. Teksten er henta frå Nysgjerrigper, og vi har laga to enklare og kortare utgåver av teksten med både arbeidsark og oppgåver til.
Lærar Inghild Lillebø-Voll ved Ørsta opplæringssenter viser tankar rundt demokrati og medborgarskap, og korleis dei har arbeidd med litteratur og teater i grunnopplæringa for vaksne.
Hausten er komen, og det er ei fin tid for lesing. Leselyst er i vinden som aldri før, og mange poengterer at skulebibliotek kan vere ein viktig nøkkel.
Liv Osnes Dalbakken er lektor ved Ulsteinvik vidaregåande skule, og i denne teksten tipsar ho om korleis ein kan gå fram for å arbeide med Jon Fosse-skodespelet Draum om hausten.
Er du norsklærar i ungdomsskulen? Set av torsdag 5. september klokka 14.30. Nettkurset gir deg praktiske tips om korleis du kan planlegge og gjennomføre nynorskundervisninga på 8. trinn. Du får også råd om korleis du kan integrere nynorsk på ein måte som gjer språket relevant og interessant for elevane. Kurset er gratis og varer i ca. 30 minutt.
Torsdag 12. september kl. 14.30 held førstelektor Toril Sjo kurs om nynorsk og korleis du kan gjennomføre oppdatert grammatikkopplæring for lågt nivå i vaksenopplæringa.
Inger Johanne Sæterbakk skriv om ungdommar som prøver å finne ut korleis dei kan verte gode til å vere ungdom. Etter tre bøker har ho framleis ikkje svaret.
Lærar Guro Landa Eikeland ved Flekkerøy skole tek elevane med inn i litteraturen. Her får du tips til korleis du kan arbeide med bøkene til Maria Parr.
Dette innlegget handlar om høgtlesing, om barnehageborn og deg som les, som er så heldig å få lese for og med born i barnehagen. Og det handlar om kor viktig, fint og verdifullt det er med høgtlesing. Gammalt nytt, seier du? Kanskje det, men stadig like relevant, om ikkje meir.